
Yves Rocher 24 Saat Derinlemesine Nemlendiren Jel Krem, günlük cilt bakımı kategorisinde tüketicilerin oylarıyla 2013’ün En İyi Yeni Ürünü ödülünü kazandı. Jel dokuya sahip bu krem İçeriğindeki Akçaağaç ve Mavi Agav Özsuları'nda bulunan aktif moleküller cildi nemlendirir ve ve cilt nemini tüm dış etkenlere rağmen 24 saat boyunca korur. Uygulandığı andan itibaren cildi rahatlar, cilt taze ve canlı bir görünüme kavuşur, ışıldar. Ayrıca cilde yumuşaklık veren ve cildi yatıştıran Organik Hamamelis (Sihirli Ceviz) Suyu içerir.

2013’ün En İyi Yeni Ürünleri, BrandSpark International araştırma şirketi tarafından, Türkiye’de bu yıl ikincisi gerçekleştirilen, BrandSpark Türkiye Alışveriş Tutum ve Alışkanlıkları Araştırması sonucunda belirlendi. Yeni ürünler ve inovasyon alanında Türkiye’de yürütülen en kapsamlı çalışma olma özelliğini taşıyan bu araştırmada, 14,870 Türk tüketicisi 74 farklı ürün kategorisinde toplam 113 marka ve 241 ürünü değerlendirdi.
Yves Rocher Pazarlama Direktörü Gizem Ürkmez : 24 Saat Derinlemesine Nemlendiren Jel Krem Yves Rocher Bitkisel Kozmetik Laboratuvarları’nın eşsiz buluşlarından biri olarak markamızın botanik uzmanlığını araştırma ve geliştirme tecrübesiyle birleştiren çalışmalara en güzel örneklerden biridir.
BrandSpark Türkiye Alışveriş Tutum ve Alışkanlıkları Araştırması, En İyi Yeni Yeni Ürünleri belirlemenin yanı sıra, evin alışverişinden sorumlu kişinin, alışveriş ve medya takip alışkanlıkları temelinde, güncel bir “alışverişçi” portresi ortaya koyuyor. En İyi Yeni Ürün Ödülleri programının kurucusu ve BrandSpark International araştırma şirketinin başkanı Robert Levy, araştırma sonuçlarının Türk tüketicilerinin, En İyi Yeni Ürün Ödülleri gibi, bağımsız tüketici tavsiyelerine önem verdiğini gösterdiğini söyleyerek ekledi: “Her yıl yüzlerce yeni ürün piyasaya çıkıyor –Türk tüketicilerin karar vermek için kendileri gibi diğer tüketicilerin tavsiye ve onayına başvurmak istemesi çok doğal”.
Yves Rocher 24 Saat Derinlemesine Nemlendiren Jel Krem’in En İyi Yeni Ürün Ödülü kazanmış olması şu anlama geliyor: Bu ürün gerçek tüketiciler tarafından satın alınmış ve kategorisindeki en iyi ürün olarak diğer tüketicilere de tavsiye edilmektedir.”
Dünyada ilk kez 2003 yılında düzenlenen En İyi Yeni Ürün Ödülleri, günümüzde hızlı tüketim ürünleri alanında Kuzey Amerika’nın en prestijli ödül programı kabul ediliyor. Levy sözlerine şöyle devam ediyor: “Kazananların belirlenmesi sürecinde herhangi bir jürinin yer almaması ve birincilerin 100% tüketicilerin oylarıyla seçilmesi çok önemli. Böylece tüketiciler herhangi bir ürünün reklamında ya da ambalajının üzerinde En İyi Yeni Ürün logosunu gördüklerinde, o ürünü kendileri gibi tüketicilerin kullanıp tavsiye ettiğinden emin oluyor”.
En İyi Yeni Ürün Ödülleri programı Türkiye’de güçlü medya ve perakende sponsorlarının desteğine sahip. Bu sponsorlar arasında Türk tüketicisinin yakından tanıdığı ve güvendiği Evim, Lezzet, Elele ve Seninle dergileri ve Migros da yer alıyor.
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder